In toenemende mate bestaat de behoefte om langs digitale weg, gemakkelijk en snel informatie te delen tussen ondernemers en hun administratiekantoor. Om hierop in te spelen kunt u vanaf vandaag volledig digitaal uw administratie aanleveren bij Status Finance.
Als ondernemer bent u verplicht een administratie te voeren en de gegevens daarin voor de duur van zever jaar te bewaren. Trifact maakt het mogelijk dat u digitaal facturen kan aanleveren met simpelweg een foto. Eind 2018 zijn wij met een pilotfase gestart onder een aantal klanten en willen wij het gemak van TriFact365 nu ook met de rest van onze klanten delen. Wij hopen dat u in 2019 de digitale overstap met ons zal maken waarbij u facturen voortaan per mail verstrekt of upload met de mobiele app.
Nooit meer een bon of factuur kwijtraken? Doorloop dan de onderstaande stappen om snel en eenvoudig bonnen en facturen te kunnen aanleveren. Wij verzorgen de technische realisatie zoals het aanmaken en inrichten van uw account, waarvoor wij u vragen om zelf een e-mailadres voor aan te maken en aan ons door te geven.
Doorloop de volgende stappen:
1. Maak een e-mailaccount aan bijv. administratie@..... of facturen@.....
2. Stuur uw nieuwe e-mailadres en inloggegevens door naar ons info account.
Zodat wij die automatisch kunnen koppelen.
3. Laat uw Leveranciers direct mailen naar uw nieuwe e-mailadres!
Uw e-mail koppelen wij aan uw TriFact account zodat alle facturen en bonnen bij Status Finance medewerkers terecht komen om via een koppeling te boeken in de boekhouding. Voor de technische realisatie betaalt u de eenmalige kosten van €65,-. Na ontvangst van uw aanvraag zorgen wij voor uw TriFact account op uw mobiele telefoon.
Meer weten over eenvoudig bonnetjes uploaden en de TriFact365 app? Neem de stappen nogmaals door via onze kennisbank (hyperlink naar stappenplan) of neem contact op met ons op.
Posted in Nieuws